Politica De Garanție Și Service Nimic mai ușor!

Citește mai jos pașii de urmat. E simplu, fără costuri suplimentare ascunse:

  • Suni la numărul de contact Nitecore România 0723.004.500 si detaliezi problema.
  • Vom încerca să determinăm împreună dacă putem remedia telefonic (acumulator instalat greșit, contact deșurubat, etc.). Vom stabili dacă produsul face obiectul garanției. Adică? Există certificat de garanție iar produsul se afla in perioada de garantie si nu prezintă urme de abuz mecanic.
  • După ce am concluzionat împreună că lanterna este în garanție, iti vom trimite un e-mail ce contine toate detaliile cu privire la documentele obligatorii, curier, impachetare produs, etc. Important: Nu ești taxat pentru transport cand te afli in aria de acoperire a curierului Fan Courier sau Nemo Express. Ce faci dacă esti în afara rețelei Nemo Express? Puțin probabil. Sunt totuși peste 5 mii de localități acoperite. Si totuși este simplu: alegi cea mai apropiată locație (agentie), lasi produsul în centrul de colectare și gata.
  • Produsul ajunge în service, este reparat sau înlocuit, după caz. Vei fi contactat imediat ce inginerul nostru sau service-ul partener a identificat problema.
  • Produsul este trimis înapoi, reparat sau înlocuit. Nu ești taxat pentru transport. Tot acest proces durează pana la 14 zile.
  • Nu fac obiectul garantiei elementele supuse uzurii si consumarii normale, precum bateriile, acumulatorii, butoanele, intrerupatoarele, etc. Nu fac obiectul garantiei accesoriile produselor, precum adaptoare, transformatoare, alimentatoare.